No..do you believe it?























































                                            © Ingrid van den Brand 2013






























One week ago I was sitting outside enjoying the sun at 16 degrees but yesterday it was snowing again. 
Can you imagine?Everyone is a little confused at least I am though and look at Limuna above. 
She's enjoying the snow so much!!Those glasses are from my parents. 
When they were young and when they were old. Love them and couldn't throw them away. So now they playing a role in my photoworks which I'm embroidering.

Een week geleden zat ik buiten te genieten van de zon op 16 graden, maar gisteren sneeuwde en vroor het weer! Kun je je voorstellen? 
Iedereen is een beetje in de war, ik in ieder geval wel. En kijk toch naar Limuna,hierboven. Ze geniet met volle teugen van de sneeuw! 
Die brillen zijn van mijn ouders.Van toen ze jong waren en toen ze oud waren. Vind ze prachtig en kon niet ze weg te gooien. Dus spelen ze nu een rol in mijn fotowerken waarin ik aan het borduren ben.


© Ingrid van den Brand 2013


8 reacties:

  1. Die compositie is prachtig! (En wat schattig je hond in de sneeuw! ❤)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry Iris, ik had het druk maar dankjewel! En vandaag sneeuwt het weer..dus Limuna heeft geluk!

      Delete
  2. Limuna seems very happy that it snowed!

    I can understand why you couldn't throw those glasses away...now I wonder what you'll do with them :)

    ReplyDelete
  3. i do understand Limuna! :)she and me, we are alike!

    and those sunglasses! what a treasure and full of memories for you, i assume.
    we have snow to last for midsummer, so don´t you worry,if i can believe it, you can too,- summer will come and before it
    SPRING!
    hugs my friend!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello Ritva, yes..you are ..haha. Full of memories ...the good ones :-))
      And today it's again snowing,here :-))

      Hugs back to you,dear Ritva.

      Delete
  4. ;^))))
    Splinter is net als Limuna
    de sneeuw maakt hem blij en druk
    terwijl als het regent hij niet
    naar buiten wil en mij verontwaardigd aankijkt

    en ach
    die brillen
    ik ben benieuwd
    dat eerdere werkje vond ik prachtig

    dag!
    en fijne zondag

    x
    Patrice A.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha..die Splinter. Dat moet er wel grappig uitzien want Splinter hangt dan waarschijnlijk met zijn buikje in de sneeuw :-))
      Limuna heeft ook geen zin als het regent.

      Dankjewel voor je compliment,Patrice!

      Sorry voor mijn late reactie . xxx Ingrid

      Delete

Thanks for stopping by and lovely to read your thoughts! I read every post and try to answer here.Maybe it will take a while :)