Lekker gewerkt !

Afgelopen dagen heb ik weer eens wat nieuwe kaarten gemaakt en die aan collega's uitgedeeld.Ze waren er allemaal blij mee,gelukkig!
Ook bezig geweest om kaarten en vintage produkten in de shop te zetten . Dat blijft nog een hele klus,de foto's moeten een bepaalde grootte hebben anders past het niet in de etalage.
 Zelf wordt ik er altijd heel vrolijk van als er weer een fris kaartje uit mijn brein is ontsproten,zeg maar.
Hoop daarom dat onze webdesigner snel onze site afmaakt. Zodat er bestellingen kunnen gaan plaats vinden.
Ook om de site overal te gaan aanmelden. Het lijkt me nog niet verstandig om dat nu te gaan doen terwijl de site nog niet helemaal goed werkt. Heb net alweer een bug ontdekt.
Nooit gedacht dat het maken van een site wel een jaar kon duren ! Best lang ....eigenlijk wordt ik best ongeduldig!

0 reacties:

Post a Comment

Thanks for stopping by and lovely to read your thoughts! I read every post and try to answer here.Maybe it will take a while :)