Little Diva and work in progress.

Whenever I see her looking like this, it runs my heart. Who is that person who could mistreated Limuna?
Terrible..she still bears the consequenses of it. Afraid of unknown noises, hard running men..etc.
She is so gentle and sensitive.

Altijd als ik haar zo zie kijken dan loopt mijn hart over. Wie is toch degene die Limuna zo kon mishandelen? Afschuwelijk..ze draagt er nog steeds de gevolgen van. Bang van onbekende geluiden,hardlopende mannen...etc. Ze is zo zacht en gevoelig.

Detail of my work in progress.
Detail van mijn werk waar ik mee bezig ben.




4 reacties:

  1. Ach, wat een lief snoetje! Die kun je toch geen pijn doen? Fijn dat ze een nieuw lief baasje gevonden heeft :)
    Mooi werk! ik ben benieuwd naar het eindresultaat...

    ReplyDelete
  2. Oh echt?! Dat zou geen enkel dier mogen overkomen... fijn dat ze jou heeft!!!!

    ReplyDelete
  3. ze is prachtig!
    net als jij

    dag
    en
    zalig uiteinde!!

    x
    Patrice A.

    ReplyDelete

Thanks for stopping by and lovely to read your thoughts! I read every post and try to answer here.Maybe it will take a while :)