I wouldn't mind...

To stay in the home of Axel Vervoordt for a week or two :-))
Ik zou het niet erg vinden om 2 weken in Axel Vervoordt's huis te verblijven :-))



Source: google.com via Ingrid on Pinterest


I wouldn't mind - Ik zou het niet erg vinden

to eat from this table - om aan deze tafel te eten,



I wouldn't mind- Ik zou het niet erg vinden

to have this in my backyard - om dit in mijn achtertuin te hebben,




I wouldn't mind - Ik zou het niet erg vinden

to have this artwork from Catherine Mellinger hanging at my wall,
om dit werkje van Catherine Mellinger aan de muur te hangen,











Source: etsy.com via Ingrid on Pinterest


I wouldn't mind - Ik zou het niet erg vinden 

To wear this on my head, om dit op mijn hoofd te dragen,



I wouldn't mind-Ik zou het niet erg vinden

to wear this ring of Claudia Betancourt - om deze ring van Claudia Betancourt te dragen.


Source: klimt02.net via Ingrid on Pinterest


I wouldn't mind - Ik zou het niet erg vinden,

 to visit Piet Hein Eek again - om Piet Hein Eek nog een keer te bezoeken



I wouldn't mind - Ik zou het niet erg vinden

to have this in my studio - om dit in mijn atelier te hebben hangen



6 reacties:

  1. Mocht het zo ver komen, dan ga ik met je mee!

    ReplyDelete
  2. beautiful post Ingrid....I love all these things you have shown here too. Thank you!! and a very happy Christmas to you.
    http://karenannruane.typepad.com/karen_ruane/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you,dear Karen...a good Chrsitmas for you and your family too!

      Delete
  3. Prachtig. Alles eigenlijk. lekker even wegdromen zo :-)

    ReplyDelete
  4. Fijn,hè..af en toe wegdromen..eigenlijk het lekkerste wat er is :-))

    ReplyDelete

Thanks for stopping by and lovely to read your thoughts! I read every post and try to answer here.Maybe it will take a while :)