Ja, heb de stoute schoenen aangetrokken !

Het wordt iets makkelijker, minder twijfelend...gewoon die knoop doorhakken..er niet over na blijven denken!
Dus nu zit ik ook op www.dooreen.com èn onze shop  www.onceinabluemoon.nl is ook weer verder af.
Maar mijn fotowerk gaat ook gewoon door en ik heb onlangs werk opgehangen in Den Bosch. Zelf was ik verbaasd om mijn eigen werk weer na lange tijd aan de muur te zien. De reacties waren veelbelovend !
Hoe kan het toch raar lopen het ene moment volop in de  textiel en vintage en het andere moment weer aan het voorbereiden op fotowerk hoe dat in een galerie moet gaan hangen. Het vereist enig schakelen, het gaat wat beter ..hmm ik begin er zelf van te genieten !
Maar nu even niet over mezelf...Juliette Binoche ..da's het betere werk..grmpf.


Heb ooit haar rol gezien in Trois couleurs; blue...prachtige film ! Deze film raakte me en ja..een aantal dagen geleden werd er een documentaire van haar uitgezonden. Ik viel er middenin en alsof het nog niet genoeg is..alleen filmrollen vertolken..wow..aquerelleert ze ook nog. Weer, in die documentaire kon ze het laten zien..die passie. Die intense passie ...heerlijk!! Voor alles wat ze doet ! Zo iemand moet je eigenlijk constant in je borstzakje hebben zitten..overal waar je naar toegaat en wat je ook onderneemt want je wordt er door aangestoken !! Gewoon meteen..ik wilde meteen naar boven rennen,mijn schilderspullen opzoeken,foto's maken èn als het kon ook nog even werken aan textiel. Het liefst alles tegelijk..en maar doorgaan...eindeloos doorgaan met diezelfde intense passie ! Hoe erg is het dan als je iets oppakt en het lukt niet..je bruist alleen alles wat je op dat moment onderneemt ...met die intense passie waardoor je bent aangestoken.....levert niets op. Je naald doet niet de juiste dingen op het textiele vlak, het borduurgaren is helemaal op hol geslagen want het kringelt overal omheen ..vooral daar waar je het niet hebben wilt. Je olieverf in de tube is hard geworden..hoe is het mogelijk...je batterij van je digitale kamera is net leeg en het duurt uuuuuuuuuuren voordat die weer is opgeladen. Hoe intens frustrerend kan dit zijn ! En je wilde toch eigenlijk alleen datgene doen wat je altijd al deed.. maar dan mèt die passie van Juliette Binoche !
Uiteindelijk ga je slapen, moe van het geworstel en gezoek naar het juiste,beter,mooie,intense. De volgende dag sta je op en........ dan ga je totaal iets anders doen !

Toch wil ik weer opnieuw die documentaire van Juliette zien...weer die intense passie meemaken. Èn daarna......misschien weer volledig kunnen storten op mijn passie ?!

0 reacties:

Post a Comment

Thanks for stopping by and lovely to read your thoughts! I read every post and try to answer here.Maybe it will take a while :)